Najczęściej zadawane pytania

  1. Czy dostępność produktów widoczna na stronie jest aktualna?

Oczywiście, stany magazynowe są aktualizowane na bieżąco. Oferujemy produkty, które posiadamy fizycznie na stanie.

  1. Jaki jest czas realizacji zamówienia?

Standardowy czas wysyłki to do 24 h od momentu złożenia zamówienia. W okresie przedświątecznym, czas ten może być nieco dłuższy.

  1. Co, jeśli towar w przesyłce będzie uszkodzony?

W przypadku przesyłek paczkomatowych prosimy o przesłanie zdjęć uszkodzonych przedmiotów wraz z informacją co i w jakiej ilości uległo uszkodzeniu. W przypadku przesyłek kurierskich prosimy o sporządzenie z kurierem protokołu szkody (można to zrobić również na stronie DPD - https://protokol.dpd.com.pl/) i również o przesłanie go na nasz adres sklep@abakusdekor.pl wraz z informacją co i w jakiej ilości uległo uszkodzeniu.

  1. Czy istnieje możliwość negocjacji cen przy większym zamówieniu?

Oczywiście istnieje możliwość negocjacji cen. Prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy w tej sprawie.

  1. Czy wysyłamy za granicę?

Oczywiście wysyłamy za granicę po indywidualnym ustaleniu kosztów przesyłki.