Najczęściej zadawane pytania
- Czy dostępność produktów widoczna na stronie jest aktualna?
Oczywiście, stany magazynowe są aktualizowane na bieżąco. Oferujemy produkty, które posiadamy fizycznie na stanie.
- Jaki jest czas realizacji zamówienia?
Standardowy czas wysyłki to do 24 h od momentu złożenia zamówienia. W okresie przedświątecznym, czas ten może być nieco dłuższy.
- Co, jeśli towar w przesyłce będzie uszkodzony?
W przypadku przesyłek paczkomatowych prosimy o przesłanie zdjęć uszkodzonych przedmiotów wraz z informacją co i w jakiej ilości uległo uszkodzeniu. W przypadku przesyłek kurierskich prosimy o sporządzenie z kurierem protokołu szkody (można to zrobić również na stronie DPD - https://protokol.dpd.com.pl/) i również o przesłanie go na nasz adres sklep@abakusdekor.pl wraz z informacją co i w jakiej ilości uległo uszkodzeniu.
- Czy istnieje możliwość negocjacji cen przy większym zamówieniu?
Oczywiście istnieje możliwość negocjacji cen. Prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy w tej sprawie.
- Czy wysyłamy za granicę?
Oczywiście wysyłamy za granicę po indywidualnym ustaleniu kosztów przesyłki.